1-2 minuutin video sosiaaliseen mediaan
Lyhyen videon avulla voit esitellä yritystäsi ja palveluasi vakuuttavasti. Kasvot kiinnostavat ja lisäävät luottamusta. Astu siis rohkeasti kameran eteen edustamaan yritystäsi, kertomaan keksinnöstäsi tai tutkimustuloksistasi.
Videon voi tehdä sosiaaliseen mediaan tai nettisivuille - tai kumpaakin. Siihen voi yhdistää grafiikkaa, tuotekuvia, tapahtumakuvaa, ilmakuvaa...you name it!
Videoista voidaan rakentaa myös konsepti, eli esimerkiksi viiden videon sarja, jossa jokaisessa esitellään yksi työntekijä, toimipiste, tuote, tutkimushanke, tutkija.
Pyydä tarjousta!
Tapahtumavideo
Dynaamisella tapahtumavideolla saat tunnelmat tapahtumasta talteen. Voit käyttää videota sosiaalisessa mediassa mainoksena tai organisaationne sisäisessä viestinnässä.
Tapahtumavideo voi olla fiilisvideo musiikkitaustalla, tai siihen voidaan liittää kävijoiden haastatteluja ja tunnelmia.
Kyseessä voi olla mikä tahansa tapahtuma musiikkifestarista vuosijuhlaan tai seminaariin - tapahtumavideo ottaa parhaat palat ja hetket talteen.

Tuotevideo Instagramiin ja Facebookiin
Markkinoi tuotettasi sosiaalisessa mediassa lyhyellä videolla.
Video on mielellään lyhyt, muutaman kuvan mittainen, näyttää, ei kerro ja sisältää toimintaehdotuksen. Instagramiin voit liittää videon yhteyteen siirtymisen suoraan nettisivuille tai verkkokauppaan.
Tuotevideo sisältää kauniisti valaistun tuotekuvan tai kuvaa ei-materiaalisesta tuotteesta, kuten joogatunnista tai muusta liikuntapalvelusta.
Tuotevideo alkaen 400€ + ALV 24%
Esimerkki sisältää 3 tuntia kuvausta ja 2 tuntia kuvankäsittelyä ja mahdollista grafiikkaa.

Tiedevideo
Mainitsen tiedevideon erikseen, koska tiedettä ja tutkimustuloksia ei tuoda koskaan liikaa esiin laajalle yleisölle.
Videon avulla tuot tieteelliset tutkimustulokset mielenkiintoisella ja ymmärrettävällä tavalla esille. Video sosiaalisessa mediassa nostaa tutkimusta tai tutkimusinstituutiota yleisön tietoisuuteen.
Videon avulla sinun on mahdollista konkretisoida tutkimustasi sekä näyttää tutkimukseen liittyvää työskentelyä ja sen puitteita.
Lyhyt dokumenttielokuva
Lyhyt dokumenttielokuva (5-15 min.) on hyvä muoto laajemman aiheen käsittelyyn. Jos tuntuu siltä, että muutama minuutti ei riitä sanoman tai tarinan kertomiseen, kannattaa harkita lyhyen elokuvan toteuttamista.
Dokumenttielokuvassa on selkeä tarina ja rakenne. Se voi koskettaa ja vaikuttaa sekä välittää tietoa.
Tiedehankkeissa dokumenttielokuva voi käsitellä tutkimusaihetta ja tuoda esimerkiksi yhteiskunnallista aihetta tarinan ja kuvien muodossa esiin.

Alkoiko mielikuvituksesi lentää?
Hyvä! Kirjoita alla olevaan kenttään, millaisen videon haluat toteuttaa ja minkälaisia ajatuksia sinulla siitä on (mitä tarkemmin kerrot toiveistasi, sen parempi). Valmistelen alustavan tarjouksen ja otan sinuun pian yhteyttä.